✓ Soepel en snel omruilen
Retour- en garantiebeleid
Voorwaarden retour- en garantie
Hoewel wij ons uiterste best doen om alleen de beste producten te verkopen en producten te selecteren op kwaliteit en duurzaamheid kan het voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. In dat geval is het verstandig om direct contact op te nemen met de klantenservice en het probleem te beschrijven. Je ontvangt vervolgens een voorstel voor een passende oplossing.
Binnen 14 dagen na ontvangst heb je het recht om ieder product zonder opgaaf van reden te retourneren. Deze periode wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd. Binnen de zichttermijn geldt alleen de voorwaarden dat het product onbeschadigd is en in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Retouren binnen de zichttermijn zijn voor rekening van de klant.
Stappenplan product retourneren
Stap 1: Contact met de klantenservice
Na contact met de klantenservice ontvang je retour adres.
Stap 2: Stuur het product op
Stuur het product op naar het adres dat is opgegeven. Let hierbij goed op want dit adres verschilt van ons normale bezoekadres.
Stap 3: Wij bevestigen de ontvangst
Je ontvangt een update wanneer het product ontvangen is.
Stap 4: Wij onderzoeken het product
Wij onderzoeken en bekijken het product indien nodig.
Stap 5: Wij bevestigen de vervolgstap
Na onderzoek laten wij weten dat de retour afgerond is of dat er nog vervolgstappen plaatsvinden.
Veelgestelde vragen over retourneren
Zodra je een mail stuurt naar info@zwaardonline.nl of een whatsapp naar 0655696938 krijg je een retouradres.
Na bevestiging wordt van de terugbetaling ontvangt u het bedrag binnen 5 werkdagen. Het bedrag wordt uitbetaald op de rekening waarmee je de bestelling voldaan hebt.
Wij willen de retour graag ongebruikt en in originele verpakking terug ontvangen. Ontvang je geen bevestiging van de ontvangst of het goedkeuren van de retouraanvraag? Neem dan contact op met onze klantenservice en geef aanvullende informatie door indien nodig.
Als de retouraanvraag wordt afgekeurd kan je verzoeken om het product terug te ontvangen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten hiervoor voor je eigen rekening zijn.
Binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het pakket kan je ieder product retourneren zonder een reden op te geven.
De klant betaalt de verzendkosten voor een retour. Ook is de klant aansprakelijk voor de retour zending.